IZBORNA SKUPŠTINA KLUBA MOK UMAG – CPM UMAGO 15.11.2019. DODJELJEN NOVI MANDAT DOSADAŠNJEM PREDSJEDNIKU I TAJNIKU KLUBA

U petak 15.11.2019 sa početkom u 20,00 sari, u pizzeriji Luna, u Umagu, Savudrijska 13, održana je izborna skupština  kluba MOK UMAG-CPM UMAGO, na kojoj se biralo novo vodstvo kluba, za mandat od 2019-2023.
Za predsjednika kluba, u novom četverogodišnjem mandatu (2019-2023) je ponovo izabran Edi Forza (dosadašnji predsjednik) a za tajnika kluba je ponovo imenovan dosadašnji tajnik Goran Slavujević.
Skupštini je bilo nazočno 7 od 8 članova skupštine (jedan član odsutan radi bolesti).
Nakon uvodnog pozdrava i otvaranja skupštine, koju je otvorio stari predsjednik, uslijedilo je izglasavanje dnevnog reda i rasprava po svim 13 točaka dnevnog reda, od financijskog izviješća za proteklu 2018 godinu te djelomičnog za 2019 sa projekcijom do kraja godine, izviješća o radu za 2018 i 2019, do izvještaja predsjednika o radu kluba u proteklom mandatu, izboru tijela kluba (predsjednika, tajnika, izvršnog odbora, likvidatora) plan rada za 2020 i financijski plan za 2020. Sve su točke jednoglasno usvojene.
Na kraju se predsjednik (novi-stari)obratio svima sa kratkim govorom vezano za protekli mandat i predstojećim novim mandatom, te rekao slijedeće:
Tijekom proteklih 4 godina mojeg mandata i uprave kluba MOK UMAG-CPM UMAGO, postignuti su svi ciljevi iz programa rada a koje su postavili skupština kluba i uprava.
Možemo reći da koliko god je to u početku prvog, a i u početku drugog mandata bilo možda prihvaćeno sa rezervom i mišljenjem da je preambiciozno, pošto smo nudili novu alternativu sportskoj obitelji grada Umaga i nismo znali kakav će biti odaziv, da smo na kraju i više nego zadovoljni sa postignutim, i s ponosom možemo reći da smo uspješno postavili temelje muškog odbojkaškog kluba.
Naime, glavni ciljevi i prioriteti od samog početka (od osnivanja kluba) su bili postaviti udrugu na zdravim temeljima, tj. raditi prvenstveno na stvaranju i proširenju baze kluba, tj. radu sa mladima, koji su inače budućnost svakog kluba, pogotovo gledajući dugoročno i u skladu sa propisima.
Upravo u tome i jest najveći uspjeh ove uprave i skupštine kluba u protekla dva mandata.
Period od 2015-2019 bio je za naš klub od bitne važnosti i korak dalje od samog osnivanja udruge, kluba.
U tom periodu, pred nama su bila postavljena dva bitna zadatka i cilja:
1 – prvo, okupiti još više djece i uključit se u redovna takmičenja sa klubom na nivou regija i županija.
2 – drugo, postaviti klub na zdravim financijskim temeljima kako bi mogli redovno i normalno funkcionirati.
1. Možemo slobodno sa zadovoljstvom reći, da smo u tome potpuno uspjeli. Klub danas ima:

-Seniore koji igraju 2 HOL zapad

-Juniore koji igraju međužupanijsku ligu

-Kadeti koji igraju međužupanijsku ligu
-Mlađe kadete

-Mini odbojkaše koji igraju županijsku ligu

-Školu odbojke sa prezentacijama u školama 2 puta godišnje (u obje osnovne škole)

Pored toga i organizaciju raznih eventa zimi i ljeti (turniri, manifestacije, takmičenja, treninzi)

Klub danas broj 56 aktivnih članova, i od toga je najviše mladih (djece) 43 člana. Kad pogledamo unazad, da 2015 smo imali 15 dječaka, možemo biti više nego zadovoljni jer primarni cilj i zadatak je postignut.
Normalno je da djeca dolaze i odlaze, ali bit je da ih sve više ostaje u klubu, što dokazuje da polako odbojka zauzima svoje mjesto u sportskoj obitelji grada Umaga i među mladom populacijom.  Kroz klub od samog njegovog osnivanja je prošlo ukupno do ove godine 107 članova, i po tome se vidi da je interes za odbojkom sve veći.
2. Što se financija tiče, možemo reći da je klub na vrlo zdravim temeljima. Pažljivo i racionalno se svih ovih godina vodilo računa o financijama i o trošenju novaca vrlo racionalno i pažljivo. Bit je bila osigurati normalno funkcioniranje kluba i izvršavati sve preuzete obaveze, u čemu smo uspješni. Nije bilo lako, s obzirom da sve što se želi pokrenuti zahtjeva određenu financijsku potporu i pokriće.

S obzirom na potrebe kluba, troškovi takmičenja, putovanja, sudaca, knjigovodstva plača trenera, troškovi opreme i svega ostalog, taj iznos (koji dobijemo od grada Umaga) predstavlja približno samo 1/3 potrebnih sredstava za rad kluba u svakoj godini takmičenja, pošto iz godine u godinu rastemo sa brojem kategorija, a sukladno time i troškovi.
Razliku potrebnih sredstva za normalno funkcioniranje, namiruju se iz: članarine članova kluba, donacijama raznih lokalnih poduzeća, obrtnika i fizičkih osoba, te organizacijom raznih turnira, iz kojih uvijek ostane dio sredstava.
Možemo sa zadovoljstvom reći da je klub financijski stabilan, uredno podmiruje sve svoje troškove i obaveze, te nema dugova niti zaostalih potraživanja (članarina). Prihode uspijevamo povećavati (iako od grada dobivamo uvijek iste iznose), zahvaljujući angažiranosti svih članova uprave kluba i skupštine u pronalaženju istih, i u organizaciji i angažmanu oko organizacije raznih manifestacija i turnira koji doprinose i financijskoj stabilnosti. Mora se priznati da nije uvijek bilo lako, ali pametnim odlukama i pristupom te angažmanom u rješavanju, ostvarilo se sve to.
Zato nakon ova dva mandata, možemo reći da ulazimo u jedan novi četverogodišnji mandat, sa zdravim temeljima i stabilnošću, bez dugovanja i bez potraživanja, što sigurno daje mogućnost daljnjeg rasta kluba u mirnoj i stabilnoj atmosferi.
Na upravi i vodstvu kluba su sada novi izazovi, od nastavka proširivanja baze i isto tako povećavanja aktivnosti, te težnji ka tome da klub bude prepoznat u županiji, regiji i šire, kao novi član odbojkaške obitelji Hrvatske i šire.

Hvala svima na pruženoj suradnji u ova protekla dva mandata. Zahvalio bih se svima, članovima skupštine., treneru, upravi kluba, roditeljima i članovima, sportskoj zajednici grada Umaga, ustanovi za Sport grada Umaga, odjelu za društvene djelatnosti, svim gradskim poduzećima, uredu gradonačelnika,  gradu Umagu i njegovom gradonačelniku, te njegovim pomoćnicima i zamjenicima,  grada Umaga, koji su nam uvijek pružili pomoć u radu kluba i organizaciji događaja, sa svojom logistikom i objektima. Bez te zajedničke suradnje i pomoći ne bi bilo moguće ostvariti sve to. Nadamo se da će slijedeće četverogodišnje razdoblje biti doba još bolje ekspanzije kluba.

Hvala svima
Skupština je završila i zatvorena u 22,00 sata.
MOK UMAG-CPM UMAGO

Predsjednik kluba

Edi Forza

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.